„Spisová služba a archivace dokumentů ve školách v kontextu legislativních změn“
Termín realizace: 13.12.2024
Místo realizace: on-line prostřednictvím MS Teams (Pozvánka bude zaslána nejpozději 2 dny před konáním webináře na email uvedený při registraci.)
Časová dotace: od 9:00 do 14:00 hodin
Určeno pro: ředitele, zástupce a pracovníky škol v ORP Jablunkov
Přihlášení: registrovat se můžete ZDE
Program setkání: Školy čekají velké změny v oblasti archivnictví a spisové služby. Právní předpisy týkající se těchto oblastí se za poslední tři roky několikrát změnily. Tyto změny přinášejí nová pravidla a výzvy. Buďte na ně připraveni a přihlaste se na webinář, na kterém se dozvíte, jak se efektivně připravit na povinný přechod na výkon spisové služby v elektronické podobě od 1. 1. 2027. Webinář je určen jak ředitelům škol, tak ostatním zaměstnancům, kteří pracují s dokumenty.